SURPRISE!

Idag akte jag till flygplatsen for att overaska min underbara van Linda! Jag vantade i 1,5 timma utan att opnna min mun och saga ett ljud.. Det kanndes helt seriost som om min mun var ihop limmad till slut! Anyway, efter ett tag ser jag ett blont yrvader pa langt hall, jag sringer fram och ger Linda den langsta kramen i varldshistorien! Tararna kom och jag kan inte beskriva hur mina kanslor var nar jag antligen fick traffa henne efter 9 manader.... Efter det tog vi en taxi till deras hotell sa checkade dom in sen var det bara stan som gallde! At middag pa en jatte mysig italiensk resturang tillsammans sen blev det hemfard for min del. Imorgon ska vi ga pa lion king pa broadway :)

Alskling det ar helt underbart att ha dig har ♥ Alskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyrran

Va mysigt!!

2008-05-15 @ 17:19:59
Postat av: Lillasyrran

Va mysigt!!

2008-05-15 @ 17:20:31
Postat av: Em

Åh va roligt=)=)=)=)

2008-05-16 @ 11:15:04
Postat av: Anna

sa himla kul vi hade igar pa The Lionking och det var saaa skoj att traffa Linda...vilken underbar kompis du har=)!

2008-05-16 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0