081105.

Aaahh min tv har precis slocknat!! Far antagligen en ny i helgen, KUL.. Jag som sag sa mycket fram emot att se en bra film ikvall, jag ar trott och verkligen pa krigsstigen idag!

Jag langtar saaaa tills jag & Anna ska till city pa lordag!! Hoppas pa en brunch pa kandishaket pastis sen ska jag kopa mig ett par uggs om dom har kommit in och kanske nagot mer :) Aven om jag verkligen MASTE spara! Vad sags om en drink pa kvallen darling...? Lordag bokat!


Funderar starkt pa denna klanningen fran DKNY med guld, silver och lila paljetter.


Pauline du ar mitt liv! Forut nar vi pratade onskade jag inget annat an att jag lag jamte dig i din soffa och holl din hand.... Du vet inte hur mycket du betyder for mig och vilken stor plats du har i mitt hjarta - det ar nagot jag aldrig har kunnat forklara namnligen!  Men du vet att jag alskar dig ♥

Over and out.... All min karlek till er!


Kommentarer
Postat av: Snorkelfjord=)

jag älskar dej med gumman! tack för att du finns här för mig, trots att du är så långt borta!! du betyder MEST!!!! å snart e du hemma hos mig igen.. inget gör mig gladare än tanken på de... <3

2008-11-06 @ 12:04:57
Postat av: Annie

gumsan helgen kommer bli underbar=)! Christiana skrev pa facebook att hon ar har nu och det sjukaste av allt att hon sett Ezekiel i en blue sportscar pa time square, holl pa att garva ihjal mig nar jag sag vad hon skrev=)! Sa fatta vad kul och traffa henne i helgen ocksa! langtar saaaa...puss o karlek!

2008-11-06 @ 13:55:14
Postat av: Alina

Hej! Brukar du träna på fritiden? Berätta gärna hur du gör i så fall! Ha det fint! :)

2008-11-06 @ 13:59:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0