B-day weekend.

Kom precis hem fran en lang promenad i det harliga host vadret! Behovde rensa tankarna efter en fullspackad helg.

Fredagen spenderade Anna & jag inne i NYC. Vi forfestade och at thaimat pa hotellet sen akte vi till meatpacking district och festade loss! Vi var pa gansevoort hotel's rooftop, tenjune och sen tillbaks pa gansevoort. Sjukt kul! Hande en hel del galna saker som ar oforglomliga minnen :) Tack for en grym kvall darling! Jag kommer aldrig kunna tacka enough for presenten - ett tiffany halsband dar det ar in graverat  "Linnea & Anna 2008 NY"! LOVE IT!

I lordags akte jag tillbaks till meatpacking for att bruncha med Amanda min kusin och hennes pojkvan Paul pa "Pastis". Det var sa himla roligt att traffa min finaste Amanda har i NYC :) Jag skulle jobba kvallen sa J & jag hade girls night!

I gar sov jag till 12 sen akte jag hem till Anna med varsin bagel och hon hade kaffet klart. Vi kollade pa bodyguard och lag i sangen hela dagen! Bade var helt slut sa det var underbart med en riktig mys sondag....


Roomservice?!


Skont att forfesta med en MP3 i orat! Haha...


Oopps! Nagon som brot mot reglerna?! ;)


You look fab honey! And you know it ;)


Gansevoort rooftop, glommer ju alltid kameran i natt vimlet!


Finaste Amanda & hennes man Paul ♥






Linnea & Anna 2008 NY ♥

Tack alskling for den allra basta presenten! Kommer hanga runt min hals for alltid....

Kommentarer
Postat av: Hanna banan

Låter som att du haft en riktigt kanonbra helg sis'! <33 Önska jag kunde vara 20 och hänga med dig på allt kul! ;) <33 Xoxo, You know I love you :)

2008-11-17 @ 17:40:37
Postat av: Annie

Tack i mest alskling for en underbar weekend LIKE ALWAYS OF COURSE=)! you and me hun! va kul att du gilla halsbandet(ser dock inte silvrigt ut pa korten hehe)! ahh va jag ser fram emot Miami nu, vill aka dit NUU med dig honeyboney! puss i massa

2008-11-17 @ 19:12:25
Postat av: emelie

Ah vilken underbar kvall ni hade!!!

Onskar jag va dar!!!!!

Miss you

PUss

2008-11-17 @ 19:37:56
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Natalie

graaaattiiis i efterskoooooottt!!

hehe "onsala" tjej aja antar att man blivit de med åren ;) FLORIDA? noog inte alls avudsjuk, nej då....nääär kommer du hem snygging?!

PUSS

2008-11-20 @ 16:06:38
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0