Bakfylla + sondag = hemlangtan!

Jag kom nyss hem fran Anna. Hon lamnade mig hemma och drog in till city pa en date!!

Igar hade vi myskvall hemma med vin och god mat. Som vanligt kanske det blev ett eller tva glas for mycket vilket gor att jag mar sa himla daligt idag! Jag langtar hem sa himla mycket och jag vill bara krypa ner i mitt egna tacke som luktar mitt hem och satta pa en bra film, halvsova och sedan vakna upp och ata siams thaimat!  Jag hungrar ihjal men jag hor att hela min vardfamilj springer omkring dar uppe och idag ar en dag som jag inte orkar satta pa leendet utan jag vill bara ga omkring som en zombie.... Snalla Anna kom hem och radda mig :)

Just nu ligger jag i min sang med russin och dietcoke. Har precis pratat med min underbara van Fredrik pa skype, det gjorde ju tyvarr saken samre for nu saknar jag sjalvklart honom ocksa! AAHHH kan jag ta forsta flyget hem!!!


Varan middag igar... MUMS :)


Nu ska jag lagga mig i "min" sang och se om det finns nagot bra pa tv:n vilket det garanterat inte gor! Hoppas ni dar hemma njuter mer av eran sondag an vad jag gor, alla mina pussar & kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! Du ska veta att Robin och jag saknar dig jättemycket också! Massa kramar från oss!

2008-11-03 @ 14:40:48
Postat av: Annie

tack darling for en lovely vinkvall...men som sagt bakfylleangest e det varsta man kan ha! Nu tacker det med barnpassning och anpassning till en amerikansk family, nu e det dags for upptag av nya adventures=)...love you

2008-11-03 @ 14:42:02
Postat av: Natalie

haha :P



duu jag e också bakis som in i helvete.. FY FAN va på luckan igår.. JESUS. haha! vad var du??



PUSSPUSS

2008-11-03 @ 17:52:15
URL: http://peace.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Sötis baby, Jag saknar dig. Imorgon ska jag viktor och john diskutera Miami... Weeeiiii, i can't wait!! MÅste prata snart igen.. pusssss

2008-11-04 @ 01:15:34
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0