Ft lauderdale.

Jag tog en paus fran poolen och at lite lunch. Sitter just nu med laptopen och ser ut over havet! Helt otroligt vackert har! I morse tog Kathllen, Jessica & Jag en promenad pa stranden sen har vi hangt vid poolen hela dagen.

Ska hoppa in i duschen nu for vi ska till miami i eftermiddag/kvall och shoppa lite och ga ut  och ata med familjens vanner. Hoppas ni har det bra dar hemma, sjalv slappar jag som aldrig forr :)

Onskar jag kunde visa en bild men glomde tyvarr kamera sladden! Hors snart igen , tusen pussar fran Florida♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

ah shit va underbart älskling, jag har också varit i ft lauderdale.. det mår du bra av kan jag tänka mig=)=)=) Vänta bara tills vi ses i miami=)=)=)

Älskar dig. hoppas vi hörs när du kommer tillbaks till NY igen.

Love you

2008-11-24 @ 10:34:37
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Mammie

Hej älsklingen förstår att du har det underbart, bada och sola för mig oxå, åhhhh, va härligt, kan tala om för dig att här yr snöflingorna lite lätt, det är i och för sig mysigt, men, men.....Ha det så gott lilla gumman. Tusen kramar Mamma

2008-11-24 @ 12:32:43
Postat av: dea

hej! de va så lite så :) men om du är fort lauderdale nu så borde du ju inte missa shoppingen på sawgrass mills.. ligger ju precis utan för fort lauderdale.. annars är väl fl inte mycke att hänga i granen med shopping var där två veckor i våras.. sådär mest beach häng.. så hur länge har du varit i usa? du verkar ha det himla härligt :) med mig är det bara bra åker till åre om en vecka för säsong så det ska bli kul.. annars är sådär halv kul här hemma i göteborg.. hoppas du får en jätte härlig semester ! kram dea

2008-11-24 @ 13:14:14
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: Annie

Hoppas du njuuter av det underbara vadret och beachen! Har pa Long Island e det bara kallt och valdigt booooring=(!!! Jag onskar saaa att jag kunde vara med dig i Florida nuuu gumsi! ha det bast sa hors vi lite senare...love you!puss puss

2008-11-24 @ 14:14:53
Postat av: hanna banana

Fuskis! här hemma i kalla Schweden så snöar det :/ Men du kan lägga in bilder på datorn endå, det är bara att ta ut minneskortet å sätta in det i datorn :) Kan berätta mer på msn/skype? Saknar dig så mkt mitt hjärta <33 förstår inte att det bara var en månads sen vi sågs sist känns som det var evigheter sen! Älskar dig <333

2008-11-24 @ 16:41:28
Postat av: emelie

Ja du, missa inte sawgrass mills!! det va där jag hängde när jag va där, hahah Puss

2008-11-25 @ 21:31:08
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0