Hardest part.

Sorry for att jag har varit dalig pa uppdateringen. Jag har varit deprimerad/trott pa allt! Tror det anda jag behover ar att komma ifran vardagen ett tag. SKONT att jag drar till Florida med min vardfamilj pa lordag och slappar i 9dagar!

Inte langt kvar tills Annie & jag drar till miami, allt ar bokat och klart sa nu ar nedrakningen i full gang! 22:e januari - 5:e februari ska vi slappa pa south beach, dricka drinkar pa nikki beach, shoppa och ha det helt underbart!!

Nu sitter jag och beundrar allt fint som Emelie, min basta familj och underbara familjen schold, farmor & farfar skickade till mig pa min fodelsedag! Det varmer verkligen nar man far nagot pa posten.. Tusen tack!!


Snyggatse leggingsen fran Bik-Bok + godis och en "hipp hipp" film fran min alskling Emelie!


Berlock fran min fina familj :)


Super fina orhangen! Tack familjen schold ♥


Nu ska jag forsoka ta mig i kragen, hoppa in i duschen sen aka till borders en svang.. Far se hur langt jag kommer! Tusen pusar till mina anglar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tusen pussar till dig sjalv angel=)! Snalla kan vi dra nu, livet som aupair e inte min grej langre...nu e jag trott pa skiten! men kan dock inte fatta att det bara e 8 veckor kvar till MIAMI hihih, sa det kommer ga super snabbt! vi far halla ut. Du kommer fa det underbart i Florida, kan du kasta hit lite sunhsine fran florida till new york sa vore det toppen! massor pussar o kramar

2008-11-20 @ 18:51:30
Postat av: Linda

Vilka fina presenter du har fått älskling, önskar så att jag kunde vara där med dig!! Nu vill jag höra ALLT om eran bokning, hur underbart låter de inte, jag kommer, vem fan bryr sig om skolan, kommer ju ha de så mycket bättre på en beach i miami med en drink i handen, annat de än tentaplugg och kyla=) Älskar dig hjärtat, räknar verkligen dagarna tills jag får träffa dig igen!!!

2008-11-20 @ 20:46:12
Postat av: dea

såg att du skulle till miami då får du inte missa att gå ut på Privé och Mansion, äta på , sushi samba, världens godaste cocos ris, gå till news cafe ( finns tidnignar från hela världen, ta en båt tur runt star island, Bal Harbour (mallet)( för alla märkes kläder & väskor) sen till bästa shoppingen en timme utanför miami (fort lauderdale) ligger Sawgrass Mill, seven jeans för drygt 100 dollar, juicy outlet, lika så saks och allt andra finns vanliga affärer med, vs och en grymt bra forever, ;) antar att ni bokat hotell men annars är Catalina grymt bra, super fina rum ett sten kast från collins ave, nästan billigast i south beach.. 100 dollar natten.. hoppas du får det grymt kul! undrar du något så får du gärna fråga.. :) kram dea

2008-11-22 @ 10:44:40
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0