Juicy girl.

Idag har jag firat min fodelsedag med min vard familj! Vi at middag pa min favorit resturang "bang" och jag fick varldens finaste present fran dom. Ett charm armband med en peace charm fran juicy och en troja. Sa himla gulligt att dom verkligen hade tankt ut vad jag gillar. Dom visste namnligen att jag alskar mitt thomas sabo armband men dom ville ge mig nagot speciellt fran dom :) Jag ar sa lycklig over att ha dom i mitt liv!
 



Jessica valde ut berlocken vilket syns med flickigt rosa och en fjaril :)


I morgon ar det all in mina vanner! Jag blir 20ar, Anna & jag ska ha en hel kvall pa manhattan. Dansa natten lang, bruncha dagen efter - Detta kommer bli bast!! Jag ar sa glad att fa fira med dig Anna, vi firar varan vanskap!

Linda & Emelie mina finaste vanner.... 2 ar i rad nu utan er vid min sida pa min dag :( Jag som har haft er dar i alla ar! Jag kommer helt enkelt ha er i mina tankar + alla mina andra ogonstenar dar hemma som jag hade gjort vad som helst for att fa ha har♥

PEACE & LOVE 

Kommentarer
Postat av: Annie

sa himla fina presenter du fick gumman! ikvall blir det till att fira i massa...gu sa himla kul...grattis grattis grattis till min princess=)

2008-11-14 @ 13:52:33
Postat av: Emelie

Grattis min ögonsten!!!!

Önskar jag va hod dig på din stora dag hjärtat! Hoppas du får en underbar dag iaf, och vilka paket=)=)=)

Älskar dig..

2008-11-14 @ 16:05:22
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Hanna banan

Jättefina presenter sis'! hoppas du får en underbar födelsedag, du och anna kommer ta pojkarna med storm! ;)) som vanligt :D Hälsa manhattan och familjen från oss <33 ÄLSKAR DIG! <33

2008-11-14 @ 16:27:20
Postat av: Fia (annas oss)

Grattis sötnos! hoppas du fick en underbar dag. gu så fina presenter du fick, blir lite avis hehe, jag älskar ju juicy :) puss/ fia

2008-11-16 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0