Sunrise - beutiful sunrise.


Sunrise fran balkongen.


Kokosnot pa stranden :)


Ft lauderdale beach.

Ar man uppe kl 6.30 kan man se den sjukt vackra sol uppgangen i Florida. I morse vaknade jag valdigt tidigt av ngn andledning, Kathleen och jag foljer rutinen med en promenad sen at vi frukost med hela slakten, french toast + farsk frukt for min del :) Jag var lite uttrakad kl 10 sa jag gick langs stranden till CVS och kopte den nya ELLE och en ice coffe, efter det har jag hangt vid stranden men nu ar jag uppe i condon och ser till ungarna en stund... Pa mandag ar det tillbakas till NY! MISS YOU MY WIFE!! Hoppas alla mar bra ♥ Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Elina

Skriv din åsikt i min blogg, tack!;)

2008-11-29 @ 21:32:44
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/
Postat av: Annie

underbaaara pics gumman, det ser helt lovely ut=)! I can't wait until you come back home...miss you sooo much darling!!!

2008-11-29 @ 23:12:21
Postat av: Linda

De ser helt underbart ut hjärtat! Ta vara på dom sista dagarna nu<3<3<3

2008-11-30 @ 15:55:15
Postat av: emelie

Åh va härligt gumman. NJUT!!!!!

Jag saknar dig

2008-11-30 @ 18:34:42
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Lite avis, Det är KALLT här. Sola svenneskinnet och njut darling!!!!

Puss

2008-12-01 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0