9 months!

Yes det stammer.... Idag firar Anna och jag 9 manader i USA sjukt eller?! Vi akte den 21:a januari men vi firade idag. Har varit inne i city hela dagen sa nu varker det i bade fotter och ben kan jag saga men det ar inget att klaga over. Vi traffade Anna's underbara kompis Becka och hennes pojkvan Par - Varldens GOASTE!

Den underbara dagen borjade med shopping pa vintage marknaden (som vi aldrig far nog av), sen gick vi bleeker ner mot soho dar vi stannade och at lunch pa en thai resturang. Slog pa stort och firade med en flaska champange! Sota Becka bjod oss eftersom hon fick lite extra pengar i planboken pa marknaden, mannen hon handla av raknade fel :)

Vi strosade runt i soho och shoppade lite till sen blev det fika innan vi gick hela vagen upp mot stationen for att ta taget hem. Tack tjejer for en oforglomlig dag - onskar dagen kunde upprepats varje dag!!



Nojda jag var ju tvungen att ta pa mig min palsvast direkt!


Har kan man fynda! Jag & Anna ar nu kanda som dom svenska tjejerna :)


Jag och fina Becka!


Skal for 9 manader min alskade fru! Inget utan dig.....


Finaste tjejerna skalar for livslang vanskap!


Dagens kop:


Palsvast - vintage.


Spegel - Marc by marc jacobs.

Pa onsdag kommer mamma & Hanna, fortfarande helt ofattbart men jag langtar

Kommentarer
Postat av: Annie

Happy Anniversary to you and me honeylove=)..kan seriost inte FATTA att det ar 9 manader, det e ju bara helt sjukt! Det var en san himla oforglomlig dag igar med er mina alskade tjejer, sa himla kul att du fick traffa Becki=), hon e varldens goaste! Alltsa din palsvast e seriosly den snyggaste EVER, faan va den e grym=)! den nya spegeln e underbar..love love love it! ahh jag vill aldrig aka ifran den basta shopping i varlden..hur ska NY klara sig utan oss=)!?puss o karlek till dig

2008-10-20 @ 13:47:42
Postat av: Natalie

blev dom några fler nu =)?

2008-10-21 @ 08:54:03
URL: http://peace.webblogg.se/
Postat av: Jonna

åh vilken ljuvlig päls. im in love.

2008-10-21 @ 20:41:13
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Natalie

BLOGGA MER gumman! =)

fick MVG så jag e asnöööjd wiie 2 more to go .. VAD har du gjort idag då babe :D?



KRAMIS

2008-10-21 @ 21:49:46
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0