Donuts!!

Jag kom precis hem fran en mysig date med frugan. Ikvall blev det sushi pa varat favoritstalle, otippat? :) Vi bada hade sjuka cravings efter donut's sa vi kopte med oss varsin och gick till starbucks och fikade... Jag vet att det ar lite fult att kopa med sig fran nagot annat stalle och sen satta sig pa starbucks, men notterna brevid oss var varre. Dom hade kopt med sig pizza och knappast en kaffe eller nagot annat fran starbucks, haha!


Anna skulle vara lite lustig innan hon var "tvungen att hugga in"!!
Tack for att du finns baby! Vad skulle jag gora utan dig?

Nu ska jag krypa ner under tacket och kolla pa den spannande finalen av project runway! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

" NAE NU HUGGER JAG IN" sen var det storsta naffset jag sett mohahah! tack for en underbar kvall lovely...puss o love till dig

2008-10-16 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0