I never want to leave Manhattan!

Varfor var det sa jobbigt att sitta pa taget hem ikvall med santogold spelandes pa MP3:n?!
Nasta vecka har jag varit har i 9 manader vilket innebar att jag bara har 3 manader kvar! Kanslorna kommer nu, valdigt blandade ar dom!

Hur ska  jag kunna klara mig utan Manhattan? Utan min Anna 15 minuter fran mig? Men varat liv ar inte slut annu och jag tror ar en lagenhet pa bleeker st ar varat ode! Du & jag med vara vintage tidningar, doftljus, massa kaffe och en dubbelt sa stor garderob!

Idag har varan dag varit helt underbar. Vi gick till vintage marknaden pa 25th st mellan 5-6th ave. Dar hittade jag ett nitskarp som jag har tankt ha till min pals sen kopte vi 2 tidningar, en fran 1964 och en fran 1970 massa bra inspiration! Det blev ju sjalvklart thaimat till middag pa bleeker st sen satte vi oss pa en trappa och njot av solen och vara nya tidningar! En man kom fram och gav oss massa fina komplimanger, 5min senare kom han tillbaks med varsin mandelcroassiont - Hur fint va inte det? Men tyvarr blev det papperskorgen for dom, vi hade sana sjuka cravings efter magnolias cupcakes :) Kaffe + cupcake ar den basta avslutningen pa en underbar dag inne i city!



Dagens outfit:
Tunika - forever21
Solglasogon - Gucci
Vaska - Vintage
Armand + halsband - Anna's


Ar detta varan trappuppgang hjartat?


Kaffe + Vouge..... LOVE!


Soulmate.....♥






Dagens kop.


Tunika / Klanning - Forever21


Vast - Forever21, Skarp - Vintage


Tidning - vintage, Strumpbyxor - H&M

Kommentarer
Postat av: Annie

ahh alsklingen jag vet visst kanns allt vemodigt nu nar tiden som vi har kvar har borjar rinna ut! Hur ska jag klara mig utan dig och VARAT alskade Manhattan! Fast som du skrev detta e inte slutet pa varat liv tillsammans...tank pa alla plans! tack for en underbar dag alskling...love you

2008-10-13 @ 16:12:09
Postat av: Emelie

Fattar att du aldrig vill att livet i Ny ska ta slut gumman, jag vill komma dit och vara där med dig forever känns det som, Men jag längtar såååå till du kommer hem också gumman!!!!!! Saknar dig så det gör ont!!!

Snart kommer mammsen och syster och hälsar på dig, ni kommer ha det helt underbart!!!!

Älskar dig

2008-10-13 @ 16:33:43
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0