MK & Ashley Olsen - LIVE!

OMG seriosly...... Jag skojar inte nar jag sager att jag var saaaa nara dom snyggaste tvillingarna idag!! Jag & Anna gick upp pa scenen dar dom signerade sina bocker, jag fick sjalvklart inte fram ett ljud for jag var sa nervos men MK sager - You two look beutiful! Jag trodde jag skulle do... Kunde jag sagt nagot tillbaka?! Blir sa trott pa mig sjalv, haha!

Efter boksigneringen blev det lunch pa republic sen gick vi fifht ave upp och shoppade lite, kopte en koft/klanning fran H&M. Vi gick till saks fifth ave for jag skulle kolla pa ett par uggs som jag tankte mysa med i vinter, vem tror ni vi sag?! Serena's mamma i gossip girl's!! Anna och jag blev stumma ytterligare en gang, hon bara kollade mot oss och log.. Hade det varit Chase skulle jag inte tvekat en sekund pa att ga fram.. Eller det vet man val aldrig sa nervos jag verkar bli!


Tyvarr ingen bra bild... Vi stod dar idag!! Pa scenen!!


Hmmm?? Utanfor barnes & nobles NYC.


Sa fin! Alskar boken!


YEAH!! Det ar inte alla som har den har autografen i sin bok!


Sa sjukt snygg!!


Koft / klanningen jag kopte idag.


Nu ska jag lagga mig, upp tidigt i morgon for nu ar det slut pa min semester vecka! Min familj ar i full gang med att valja en ny au pair - mycket blandade kanslor.... Vill aka hem samtidigt som jag vill stanna for evigt! God natt babes..

Kommentarer
Postat av: Emelie

gissa om jag är avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-29 @ 10:36:06
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

ALLTSA DU & JAG E BASTA EVER=)!..kan man fa vara med om nagot coolare eller..kan du fatta vad MK sa till oss elle, kolla upp och ner pa oss och sa vad hon sa...OMG sager jag bara haha=)! BTW googla pa Kelly Rutherford(serenas mum), hon var med i Melrose Place ocksa...fy fan va coolt! gumman allt med dig ar drommar som blir till verklighet...LOVE YOU HUN

2008-10-29 @ 12:55:55
Postat av: Hanna banan

Gud va coolt!! =) Tänk att ni ska se alla coola kändisar när jag åkt hem! nu blev jag riktigt avundsjuk!

2008-10-29 @ 13:43:22
Postat av: Natalie

hej babe, jag och henke har gjort slut, dte är det som har hänt typ.. och han var ett svin på det också! jioppiiee.. det bevisar bara min teoeri killar är svin, haha nog om de ;) näähää? hittade du ett!! åå va glad jag blir :) tack gumman!

ääähm tror du jag e avundsjuk på dig nu när jag ser vad du har gjort.. ditt as ;)

2008-10-29 @ 19:28:57
URL: http://peace.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hjärtat, jag håller helt med henne..you two ARE beautiful!! Men lova en sak bara..ta dubbla autografer från och med nu=) Älskaer dig mitt hjärta!!

2008-10-30 @ 01:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0