NYC visit.

Igar sa jag hej da till mamma & Hanna efter en underbar tid med dom inne i NYC :( Sorgligt... Som tur ar det bara 3 manader kvar tills jag traffar dom igen!

Vi hann med allt kanns det som, blev ganska stressigt dock, det finns ju sa mycket att se och uppleva i denna staden. Vi gjorde turist saker, shoppade, hade mysiga middagar och massa annat kul! Onskar bara att ni hade kunnat stanna sa mycket langre!


Jag med min underbara mamma forsta kvallen!!


You're the best!


Mamma & Hanna utanfor flatiron building.


Upptown fran empire - vackert!


Du ar finast i varlden lil sis!


Love you Mammi!


PUSS ♥


Hahaha... snyggt! Frihetsgudinnan :)


Lost pa times square?! :) Pa vag upp mot "The view"


Flams + goda drinkar i den snurrande baren!


Snart blir det ice skating i central park.


Jag vill krama dig hela tiden!!


Yummie cupcake fran magnolia bakery!


Hannisen pa Carrie's trappuppgang :)

Jag saknar er sa himla mycket!! Tack for en underbar lang helg med er!

Igar efter vi sa hej da pa JFK airport akte Anna och jag till New Jersey for att se Coldplay. Det var helt magiskt, man maste ha upplevt det for att forsta kanslan nar hela publiken sjunger "fix you" och "hardest part" det kom allt en tar... Jag var sa lycklig nar jag kollade till hoger och sag min underbara Anna med varldens leende! Hon behover aldrig saga nagot for att gora mig glad hon behover bara finnas dar. Nar vi lamnade flygplatsen och jag hade tarar rinnande fran kinden klappade hon mig pa axeln och allt kanndes sa bra! Igar var det en valdigt kanslerik dag..... Tack for att du fanns vid min sida Anna!


Chris Martin ar bast!! Konserten slog allt....... ALLT!

I morgon blir det CITY! MK & Ashley signerar sin bok i union square, Anna och jag ska dit! Tank vilka underbara manniskor jag har varit med / sett under en veckas tid! Jag ar lycklig!

Kommentarer
Postat av: Annie

ahhh vilket underbart inlagga=)...din mummie och lillsiss e varldens underbarasta, det var sa himla kul att antligen fa traffa dom! som vi sa nu e det bara tre manader kvar tills ni ses igen, det kommer ga super fort!

Alltsa gumman COLDPLAY var seriosly det basta jag sett i heeeela mitt liv, jag e saa kar! varldens BASTA fodeseldagspresent, den kommer jag aldrig kunna sla hihih=)! alskling TACK sjalv for att du e du...love you so much...puss o love

2008-10-28 @ 12:57:44
Postat av: Emelie

Tack älskling!

Kommenterade fel inlägg innan!!!!

2008-10-28 @ 21:18:32
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhhhh, älsklingen vad jag längtar tillbaka till dig, det hemskaste var att lämna dig/er på flygplatsen, det var nästan olidligt, men som sagt tre månader går förhoppningsvis fort och då ses vi ju igen. Tack för allt Du gjorde för oss under dessa underbara men ack så stressade dagar - Du gjorde allt. Hälsa också till Kathleen och Jim och Jessica. Älskar Dig lilla gumman...Kram Mamma

2008-10-28 @ 22:19:23
Postat av: Nathalie

Åh Honey!

Ni verkar ha haft det helt underbart när din mami och sis hälsade på :D

Saknar dig här hemma. Tusen pussar

2008-10-29 @ 00:09:32
Postat av: Hanna banan

Saknar dig mitt hjärta det vet du! <33 önska att jag kunde stanna längre hos er :( <3 hälsa faamiljen å Anna! saknar allt <33

2008-10-29 @ 13:39:00
Postat av: Anonym

Saknar dig mitt hjärta det vet du! <33 önska att jag kunde stanna längre hos er :( <3 hälsa faamiljen å Anna! saknar allt <33

2008-10-29 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0