Packa?!

Seriously... Hur mycket skit har jag kopt under mitt ar har i NY? Jag kan ju knappast saga att jag ar nojd med alla kop heller, eller jag var nog ganska nojd nar jag val kopte det :)

Fragan ar bara hur jag ska fa med allt hem... Mamma & Hanna far helt enkelt ta med en hel del! Det jobbiga ar bara att jag maste ha mina vinterklader nu + sommarklader sen nar vi drar till Hawaii, ORKA!!!

Sa blir det nar man alskar klader och shoppa! Jag tanker ju knappast ge upp mitt storsta intresse, jag matse bara lara mig att kopa plagg som jag verkligen vill ha.. Inte latt!


Allt ar en stor rora... Lat inte ogat lura er for det finns mer!

Nu ska jag ta tag i det har och forsoka sortera lite, som vanligt tror man att man kommer anvanda allt 100ggr mer vilket kommer sluta med 1-2 ggr!
 
Hoppas ni alla har en bra onsdag :) Ikvall ska jag antligen traffa frugan - langtar! Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0