Plugg.....

Hur lange sedan var det man pluggade? Kanske inte overdrivet lange men det var allt ett tag sedan.... Idag har Anna och jag gjort en uppgift som vi fick hemskickat pa posten. Vi ska namnligen ga en kurs denna helgen, nar man ar au pair masta man aven ga lite i skolan for att lara sig om kulturen. Inte alls roligt nar vi hade kunnat aka in till Manhattan istallet!

Innan pluggandet svangde vi forbi marshalls och shoppade lite. Jag kopte den har koftan fran BCBG, ett riktigt fynd! Blir massa mys-pys med denna pa i vinter! 



• XOXO •

Kommentarer
Postat av: Annie

guuu sa snygg du e daaarlingen min=)! and BTW I love love love din nya kofta, finaste alltsa! puss puss

2008-10-03 @ 00:12:40
Postat av: Linnéa

Snygging!!! Underbart att prata med dig igår.

2008-10-03 @ 11:23:14
Postat av: emelie

nej men va roligt....!

hoppas det går bra!!! Lycka till

Kram kram

2008-10-03 @ 16:21:37
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Morbror Bengt

Hej!!

Jag har kollat hela bloggen och den är verkligen helskön med urbra bilder och fina texter!!Om Du visste hur mycket jag tänker paa Dig....väldigt ,väldigt ofta och jag är förstaas fruktansvärt avundsjuk paa Dig men samtidigt väldigt glad att Du valde NewYork (som för mig är det jordens bästa stad , varje jag gaang jag aakte dit fick jag liksom en vaag med kraft som sedan satt i mig väldigt länge och som hjälpte mig paa hemmaplanet i Paris...NewYork är elektrisk!)....har just pratat med Din underbara Mamma i nästan 3 timmar i telefon om vad Ni gjorde i New York...saa jag vet allt (nästan)!!Hoppas Du flyttar till New York saa man kan komma och hälsa paa Dig!

Du vet ju säkert nu att jag bor mer i Tunisien än i Paris...har en 2rummare i centrala Tunis där vädret är skönt n¨stan hela aaret och fina stränder överallt och heltrevliga och snälla människor överallt!Jag är heltrött paa Paris faktiskt och försöker sälja min lägenhet men Du vet ju säkert lika mycket som jag (eller mer!) om denna förbaskade CRISE som faktiskt amerikanarna är skyldiga fôr....men dom faar väl har naagra fel eller hur?

Nog tjatat om det mesta och slutar med maanga kramar till Dig och fortsätt och lev livet varenda sekund men akta Dig samtidigt för mycket....det är lité Märta över mig ibland kanske......

Hoppas faa se Dig i februari eller när Du kommer hem igen.

Kram och take care

Bengt

2008-10-29 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0