Powerwalk in Northport.

Nar vi sager ett glas vin blir det snarare 2 flaskor..... Hade hur kul som helst! Inte lika roligt att vakna upp med sprangande huvudvark dock, efter kaffe och pannkakor gick vi ut pa en promenad med Elle i vagnen.

Vadret var helt underbart och Northport var sa himla fint nu nar hosten ar har. Vi kopte lunch och myste downtown vid hamnen! Allt kanndes mycket battre efter en uppfriskande promenad.





















Lite bilder pa hur fint Northport ar..... Hoppas ni har haft en mysig hostdag dar hemma!

Ikvall har jag och rattan myst framfor tv:n. Nar jag kom hem idag fick jag varldens kram och hon sa att hon hade saknat mig! Da blir man sa himla glad och mer ledsen over att snart ar allt over :(

I morgon blir det antligen CITY med hjartat! Vi ska traffa Anna's basta van Rebecka som ar i NYC med sin pojkvan. Det ska bli sa himla roligt, hon verkar toppen! Hade aven planerat en vin brunch men Hendrik och Magnus men vi tar det som det kommer... Vem vet kanske blir middag istallet ;)

Sov sa gott, Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Annie

alltsa gumman vilken sjjuukt underbar dag, trots baksmalla thihiih=)! finaste vadret och finaste tjejerna, du och jag och Backa Sccchmacka! Huuuur ska man kunna lamna detta liv om tre manader, mycket mycket sorgligt...fast ah andra sidan e det bara borjan pa alla vara andra aventyr=)...love you hun!

2008-10-20 @ 04:10:48
Postat av: Natalie

hehe :P va braaa:D huur äre med dig gumman :)



KRAMAR!!!!

2008-10-21 @ 15:16:21
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0