School girls!

Nu ar det snart laggdags for mig och min fru Anna! Skeda ar val anda det mysigaste som finns! Nu har vi varit i "skolan" 2dagar i rad.... Uttrakande?! Svar JA! Alla trakiga au pairer + massa utdragna lektioner. Fast en hel del har faktiskt varit intessant och det ar roligt att se hur olika alla stater ar. Vi har traffat tva skona tjejer fran New Zeeland som vi har hangt med i helgen, resten vet jag inte riktigt vad dom sysslar med om jag ska vara arlig....


Frugan "Henke" ar redo for skolan!


Min nya jacka fran forever21.


Andra dagens outfit blev en kofta med en skon sjal over i hostkylan.


Seriously........ Hittar ni nagon snyggare, ring mig!


Karleksparet pa coffebreak :)





Imorgon ar det antligen sista dagen sen blir det forhoppningsvis middag och bio - ett rikttigt typiskt sondagsmys!

Puss och godnatt..... Karlek fran Linnea & Anna

Kommentarer
Postat av: Annie

du o jag e basta gossip-school-girlsen ever...hihi tack i mest for en underbar weekend, bland alla as trakiga au pairer...tur att vi e dom anda vettiga i alla fall plus dom skona nya zeelandarna=)! jag alskar alla sjuuuka kommentarer!love you

2008-10-06 @ 17:29:39
Postat av: mammie

Tjejer va go`a ni ser ut, bara en aning uttråkade, lovar att ni får lite kuligare när vi snart kommer...kramizar morsan och lil' sis'

2008-10-07 @ 21:16:46
Postat av: Hanni banani

haha anna verkar vara glad att de var skoldags? :D Ni e så söta <3 längtar verkligen tills vi ses!, bara 11 dagar kvar nu!! :O <33

2008-10-11 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0