TODAY!

Nu ska jag aka till JKF airport och hamta min finaste mamma & syster :) Jag har langtat sa himla lange efter denna dagen!! Efter vi kommit till ratta ska vi till 34th street och shoppa lite! Den storsta forever21, steve madden, bakers, victoria's secret m.m. finns dar! Sen blir det en drink i den snurrande baren "the view" i mariotte marquee efter det middag!



Idag har jag pa mig:
Tunika - Gina tricot
Vast - Forever21
Nitskarp - Vintage
Smycken - Thomas sabo & marc by marc jacobs

Nu maste jag kila...... LOVE!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ha det så underbart nu gumman!!!!Så som du har längtat!!!! Kunde du köpa ett armband till mig??? Du får pengar!!!! Kan ge det till din mamma om hon kunde ta med ddet hem=)=) Du är BÄST!

LOve you pussss

2008-10-22 @ 20:44:43
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Linda

Ta vara på varenda sekund hjärtat!!

2008-10-22 @ 22:45:58
Postat av: Annie

sa underbar outfit..i love it=)! alltsa ha det saaa himlans underbart med mummie och lillsiss...dom kommer alska allt som har med NY att gora! Vi ses pa fredag alskling..da ska annie rojja med family hansson=)...I can't wait..puss o love

2008-10-23 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0