Bored.



Det ar sa har jag underhaller mig sjalv om dagarna nu nar lillen har borjat skolan! Jessica ar borta mellan 9.00-15.00 dagligen och jag borjar redan bli uttrakad fast det bara ar tredje dagen. Vad ska jag gora hela hosten? Tips?!  Jag tranar och fixar allt pa formiddagen men sen ar jag klar runt 12.00..... Jaja det loser sig! Jag ska inte klaga :) Ice coffe och nya tidningar far man aldrig nog av!

Ikvall ska tjejerna sla klackarna i taket inne i city... Jag HOPPAS verkligen att jag kan joina dom men jag tror tyvarr jag jobbar tidigt imorgon bitti :( Men an sa lange jag haller tummarna!

Hoppas ni har en grym fredagskvall dar hemma! Nu ska jag hamta

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskling, du klarar allt! Även att slå klacarna i taken om du ska upp tidigt!=) Du är bäst!!! Älskar dig såååååå!!!! Pusspuss

2008-09-06 @ 01:46:18
Postat av: Linda

ok, de va Linda och inte Lina=)

2008-09-06 @ 01:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0