Brooklyn bridge.

Idag har vi haft varldens basta sondag pa Manhattan! Forst gick vi over Brooklyn bridge, nar vi kom fram till Brooklyn kopte vi god fukt och satte oss i en mysig park. Efter det tog vi oss tillbaka till Manhattan och at thaimat sen gick till marc by marc jacobs affaren som ligger i west village och shoppade lite :) Avslutade med att ga uppat med en ice coffe......


Jag & Annie pa brooklyn bridge.


Antligen framme :)


Sa himla fint!!






Mitt fina armand som Anna kopte till mig + varldens snyggaste ring!
Pa armandet star det "No one but death shall part us" hon fick ett av mig
dar det stod "Between us".


Lite andra smycken fick ocksa folja med hem.

Nu ar jag dodstrott och mina fotter varker som aldrig forr, finns inget battre an att krypa ner under tacket just nu! Hoppas ni har haft en underbar helg..... PUSS

Kommentarer
Postat av: jonna

Fy fan vad avudsjuk jag är på det. Få bo i NYC, åka till the Hamptons och bara njuta av livet. Du måste ha kommit til en bra familj du och hittat en god vän =) All lycka till dig gumman!

Skall bli kul sen när du kommer hem, om du kommer hem ;-)

Pusssss

2008-09-22 @ 08:43:30
URL: http://metrobloggen.se/jonjon
Postat av: Emelie

Lite turist bilder e aldrig fel=)

Va fina saker du köpt gumman. Min syster har två såna armband, hon köpte också dom i NYC för länge sedan, har länge tänkt köpa ett jag med!

Saknar saknar saknar dig.

2008-09-22 @ 10:17:40
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

Thank you love for en san LOVELY dag pa Manhattan, helt perfekt dag=), men saklart den blir perfekt nar man ar med dig hjartat! Jag alskar vara fina armband. Vet du att jag e sugen pa Pad Thai igen, kommer aldrig trottna pa favvomaten=)! massor karlekt till dig..puss puss

2008-09-22 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0