Girls night out!

Igar hangde jag med tjejerna in till city och vi hade en GRYM kvall! Vi borjade med att ata middag pa en thairesturang downtown, satt dar och drack nagra drinkar. Vi gick vidare for att ga till "Tenjune" men nar vi stod utanfor traffade vi nagra skona killar som bjod med oss till "The marietime hotel" som har en rooftop bar. Varan kvall blev spontant underbar! Alla killarna jobbade inom media antingen som producenter for rekalmfilmer eller serier. Dom var verkligen avsalppnade och skona, slutade med en del oforvantat dansande, haha!


Baby pa thairesturangen.


Amanda & Jag.

Tack for en oforglomlig kvall tjejer! Tyvarr tog jag inga bilder fran kvallen, man kan ju undra vad det berodde pa :) Nu ska jag passa J en stund sen blir det en skon filmdag/kvall, osregn har pa long island idag.... Bast att stanna inne!

Kommentarer
Postat av: E

Sötnosen;)

2008-09-11 @ 08:17:55
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

ahhh kvallen var lovely med mina favvosar=)! Imorrn galler YANKEE GAME for oss baby!weeihhaaa...

2008-09-11 @ 14:18:41
Postat av: Michelle

Ooh vad mysigt det verkade! Jag och en kompis ska till NY 26-30 September. (snart alltså!!) Vet du några barer eller klubbar på Manhattan där man kan komma in fastän man bara är 20?? Ifall du har nåt annat guldkorn att dela med dig av så hojta, jag vill göra det till den bästa trippen ever för min kära Emma som flyger alldeles själv för att komma och hälsa på mig :) Hur länge har du vart i USA nu?? Kram

2008-09-14 @ 22:43:15
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0