Gossip girl VS. 90210.

Jag tror vi alla har fastnat for tva tv-serier som insperar till max! Jag alskar iaf bada.... Fast det insperar ju pa tva helt olika satt. Antingen ett preppy/sexigt liv pa Manhattan eller ett slappt/snyggt liv i LA. Vad hade ni valt?! For mig blir valet helt klart gossip girl!

         




  




  



LOVE IT!!
Nu ska jag ge mig ut pa min promenad sen far vi se vad som hander mer har idag! Ikvall ska jag ta en mysig fika med min Annie, CANT"T WAIT!! Vi har saaaa mycket att planera tillsammans! Puss L.

Kommentarer
Postat av: Annie

ahh va underbart det ska bli att ses ikvall mig alskade hjarta=)! Du jag valjer ocksa helt klart GOSSIP GIRLS, finns det nagaon battre serie? Ahhh jag alskar den! hors snart sweetie..puss puss

2008-09-24 @ 16:31:13
Postat av: E

Gosssip girl, givet!

Älskar dig baby

2008-09-24 @ 20:41:12
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0