Kiss & Tell.

Hej mina anglar!

Jag kom nyss hem fran borders, jag kopte "sex and the city - the movie" som slapptes idag. Var bara den som fattades i min lilla samling. Tidigare idag fick jag varldens basta suprise!! Min finaste kusin Amanda skrev till mig att hon och Paul (hennes pojkvan) kommer till NYC den 12:e-16:e november :) Vilket innebar att jag kommer fira min 20ars dag med Mandis. Ska bli sa himla roligt att fa traffa henne igen.. Saknar ju henne massa!


Sa har ser jag ut idag.

T-shirt - Junkfood
Kjol - American apperal
Skarp - Steve madden
Skor - Bakers


Bast!! Filmkvall Anna? ;)

Nu ska jag ga ut och hamta Jessie.... Puss pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Em.

åh va roligt gumman!!! Riktig snygging idag juh=)=)

Love you!

2008-09-23 @ 21:47:36
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

Super fint hun..nu vet vi juhh nasta outfit inne i city=)!

2008-09-24 @ 01:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0