Long weekend - lovely!

Ska snart ata farsk majskolv och grillad kyckling - MUMS! Ikvall borjar nya 90210, jiippiie! Gar hur mycket bra som helst pa tv har i host, FARLIGT for tv beroende Anna, haha.. 
Idag har det varit sista dagen pa sommarlovet for alla barn, i morgon borjar Jessica kindergarten och da kommer hon vara i skolan fran 9-15 varje dag vilket innebar att jag ar ledig :) Kommer nog vara underbart forsta veckan men sen blir det ganska uttjatat och lang trakigt, jag ska forsoka gora nagot bra av all tid men det blir ju sa latt att man fastnar vid datorn eller tv:n.

Min helg har varit underbar! I lordags kom Anna och hamtade mig efter att hon slappte av Emelie pa flygplatsen. Vi akte hem till henne och lagade en god middag, drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord! Jag behovde verkligen det... Rensade hela kroppen med terapi, dansade av alla problem till dansbandsmusik men sen vet ingen av oss vad som hanade riktigt forutom att nar vi vaknade 8.00 pa lordags morgonen ser vi 3 tomma vin flaskor i koket vilket forklarade saken! Vi akte ner till Northport harbor och at en god lunch sen kopte vi ice coffe och satt ute pa altanen och laste massa tidningar - det ar livet! Kvallen blev lugn med tacos + film.

         
(KLICKA pa bilden for att fa den storre)


LOVE YOU!


I gar var det laborday har i USA sa alla hade ledigt fran jobb, aven jag. Anna och jag akte in till city pa morgonen sen hangde vi nere i SOHO, gick upp mot union sq park dar det hande en SJUK sak! Vi stod mitt pa torget och en man kommer fram till oss och fragar om vi vill vara med i hans reklamfilm for hans jobb("trollkarl"). Anna och jag tittar pa varann och sager - Sure! Han och hans team hade en aldre man och en kvinna som ocksa var med i reklamfilmen. Allt gick ut pa att han skulle halla vara hander samtidigt som han holl en hand pa vart huvud och vi skulle somna mitt pa gatan, han "sov" oss. Helt plotsligt horde vi ACTION! Vi gick mot honom och helt plotsligt lag vi rakt ner pa marken bland alla manniskor som underade vad fan som hande. Nar allt var klart tackade han oss och vi sprang i vag... Jag angrar att vi inte fragade efter en website eller nagot sa man hade kunnat se den! Mina ben darrade for jag var jag var konstigt nog nervos.... Haha.. Sa sjukt kul att tanka pa vad vi gjorde!

Vi akte till Penn station dar vi motte Anna's kompis Amanda som ar i New York denna veckan. Vi gick till en sushi resturang pa Times Square at en god middag och satt dar lange och pratade. Jatte mysig tjej verkligen!!


Lunch i SOHO.


Var framtida telfefon fran Urban Outfiters.


Amanda och Anna :)



Later............... ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

ahhh alskling vilket underbart inlagg! Jag hade en san underbar helg sa att det inte ens gar att beskriva och tack i mest for att du orkade lyssna pa allt mitt angest tjat=)! love you so much hun...puss puss

2008-09-03 @ 04:31:40
Postat av: Hanna banan hansson

den bilden på dig me cigaretten å när de kommer rök ur munnen på dig e så sjuukt snygg å cool :)

2008-09-04 @ 21:31:36
Postat av: Linda

Vilka snyggingar, känner jag dom? Top model nästa=)

2008-09-04 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0