Me & You + Manhattan = LOVE!

Igar hade jag och Anna en som vanligt underbar dag inne i city! Vi gick till en vintage marknad pa 25:e mellan 5&6:e ave dar vi gjorde varldens basta kop!! Jag kopte en sjukt snygg vaska och en palsjacka som jag blev helt kar i :) Ja sa till forsaljaren : I'm in love and my love is comming home with me! Detta blev mitt for bara 35$ - Osannolikt. Anna kopte den basta coach vaskan fran 60-talet! Detta gjorde hela varan dag.... Vi forsatte ga nerat och hamnade pa bleeker st - at lunch pa en thairesturang, kollade i olika affarer sen fikade vi i parken( washington square park) med  varldens godaste cucakes fran magnolia bakery och kaffe!

Vi forsatte att ga uppat sa stannde vi till vid union square. Jag letade efter en klanning pa forever21 som ar helt slut :( Sa vi satte oss och kollade pa allt folk istallet.... En kille kom fram till oss och sa att vi los upp hela union square, man far aldrig nog av alla komplimanger man far har, haha! Vi satt och pratade med han och hans kompis i en timma innan vi tog oss till stationen for att aka hem. Latt en av dom allra basta dagarna jag har haft i hela mitt liv!!!


Dagens outfit:
Kofta - Urban Outfitters
Vast - Century21
Leggings - Century 21
Skor - Bakers
Smycken ar fran alla mojliga stallen i NYC.


Hanger pa en trappa pa bleeker st.


Me & my love i washington square park.


Dagens kop:


Min snygga vaska!!


Anna's underbara coach!


Min KARLEK!


Anna's lackra halsband.

Nu ar det dags for jobb - Hors senare! Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Annie

ahh love basta basta dagen assa, hur kunde ALLT handa pa en enda dag pa Manhattan hihi! Och bast av allt vara Vintage kop..love it, cooolaste sakerna och snyggaste=)! jag alskar dina inlagg gumman...puss o love from your wife on Highland Avenue

2008-09-29 @ 23:20:30
Postat av: Em.

Åh herregud va underbart. helt insane snygg jacka juh!!!!!!! Åhhhhhh vill me gå på stan med dig gumman!!!!!!!!!!!!!! Saknar dig som bara tusan.. All my love to you

2008-09-30 @ 01:46:59
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Emelie

och du, Äkta???????

2008-09-30 @ 01:48:35
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Mammie

Hej lilla sötis, längtar tills jag och Hannizen kommer... Tror nog vi får ha stora plånboken med oss, eller hur?? Va mycket fräcka kläder och väskor etc ni hittar i N.Y.



Tusen pussar och kramar Mamma

2008-09-30 @ 13:52:20
Postat av: dea

gu vilken jätte fin jacka! hur länge ska du stanna i usa? puss dea

2008-10-20 @ 21:00:01
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0