Mina fina!

Mina fina vanner.... NI ar dom allra basta!! En regning lordag i NY langt langt fran mina fina gor mig valdigt deprimerad! Pauline firar sin 21ars dag, Linda ar pa varldens fest i vaxjo, Emelie njuter av livet i Oslo och Anna jobbar pa Long Island.... Vad gor resten av ganget? Vad ni an gor, vart ni an ar onskar jag bara att jag kunde fa vara med er och halla om er hart! Saga tusen ggr om hur mycket jag ALSKAR er och hur mycket ni betyder for mig! Jag ar lycklig som har sa fina vanner i mitt liv!!

Tyvarr ar det inget jag kan gora utan det som jag mig lycklig for tillfallet ar bra musik som Santogold, Lykke Li, Regina Spektor, David Gray m.m + massa inspiration fran http://thesartorialist.blogspot.com/. Alla dessa vackra manniskor runt om i varlden gor mig lycklig! Kan sjalvklart inte sluta tanka pa vilken underbar dag jag och Anna ska ha i morgon inne i city. Anna - jag har inga ord for hur underbar du ar!

Ikvall ska jag jobba for mina hostparents ska ut med nagra vanner. Massa mys med min alldeles egna lilla ratta! Hon om nagon far mig att ma bra, nastan varje dag :)

 

    


ALL MY LOVE.......

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älsklingen, vet du vad? Du är den finaste människan som finns på denna jord, glöm aldrig det! Jag saknar verkligen dig nu!

2008-09-28 @ 10:43:12
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

jag kikade igenom han photografens bilder...UNDERBARA...fasan va coolt att han cruisar runt i NYC=)!

2008-09-29 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0