Try.

Kom precis hem fran en jatte mysig fika med min Annie. Ikvall pratade vi om alla vara planer som vi har tillsammans! Det tar ett tag eftersom det ar sa mycket vi bada vill gora :) Skont att vi ar overns om allt iaf gumman! I slutet av januari nar varat ar hos familjen ar slut drar vi till HAWAII!! Forst hade vi planer pa att gora en roadtrip i Carlifornien men eftersom vi sett en del av det redan kanns det lite onodigt just nu. Forhoppningsvis blir det mer resande i USA framover :)


Hade med mig en bok om Hawaii :)

Klanning - Gina tricot
Kna strumpor - Conway
Skor - Bakers
Vaska - Mormors 
Jeans jacka - Nolita 


Min alldels egna gossip girl! You know you love me......XOXO ;)


HIT SKA VI I JANUARI - WAIKIKI BEACH!!!! ALOHA...... Surfer guys?!


Vackraste solnedgangen i MAUI ♥ Du & Jag + massa paraply drinkar!


Jag drommer mig bort medans jag lyssnar pa Nelly Furtado - Try, varldens basta lat! Nu blir det sangen och det senate avsnittet av Project runway - MYS! Designers......... Are you reday for the runway?! HAHA! (Tim gunn ar bra skon)

Godnatt mina hallontartor! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Annie

haha vilket fint inlagga och guuu sa snygg du e pa bilden horruuuu=)! och kom ihag "designers" ska uttalas enligt Mason haha! Och gumman jag sager bara EN sak : HAWAII HERE WE COME! weeihhhaaa=)

2008-09-25 @ 13:49:57
Postat av: Anonym

Kul att höra älsklingen om alla dina och Annas planer, hoppas verkligen ni få ha varit på Hawaii innan ni återvänder till Sweden!! Ni får berätta mer när vi kommer. Älskar Dig och saknar dig av hela mitt hjärta

2008-09-26 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0