Utgang och YANKEE!

Annu en helg flog forbi..... Det finns sa mycket man vill gora varje helg men tiden racker inte alltid till, tyvarr!

I fredags skulle Anna och jag ga pa yankee's men matchen blev installd pga osregn! :( Istallet blev det en god middag och lychee tini's pa beyond - thai kitchen. Vi gick vidare till meatpacking district och hamnade pa Cielo, bra stalle men det va lite konstigt folk och inte varldens basta musik... Vi som hade sa hoga forvantningar om det stallet! Jaja, kul var det iaf och dansat fick vi!

Matchen var pa lordagen istallet, Anna jobbade sa jag tog med mig Magnus istallet. En rikitg amerikansk "date" med ol hemma hos honom och sedan baseball! De va riktigt kul att fa se yankee stadium nu innan det rasar, tur att jag hade med mig Mange som forklarade alla regler for mig  annars hade det inte gatt sa bra. :) Efter det var jag trott sa det blev hemgang for min del.

Sondagen spenderade jag hemma hos min fru. Forst va vi ute pa en langpromenad, kopte ice coffe och frukt sen gick vi hem och at fruktsallad och kollade pa film - MYS!


Me & my love pa vag in till city :)


Min alskling!!!!!


Lycheetini pa "beyond"


Coolingarna i baren!

\
Yankee stadium.


Nu blir det middag sen gossipgirl foljt av "the hills"..... Mandagar ar den basta slappkvallen framfor tv:n :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annie

ahhh love vilka WONDERFUL pics...love love love it=)! vilken tur att du fick en date med mange nar jag dessvarre inte kunde ga pa yankees! men rojj pa fredagen var ju super nice"butchen & flickvannen" mohahha!=)

2008-09-16 @ 05:14:50
Postat av: Em.

fan va kul=)=)=)=)

2008-09-18 @ 22:49:43
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Em.

Tack så mycket gumman!! Jackan är från asos.com, köpte den för rätt längesedan nu, älskar den=)

Sakanr dig mitt hjärta!!!

2008-09-21 @ 20:10:21
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0