WANT!

Jag hade verkligen velat ha en snygg palsvast! Blev annu sugnare idag nar jag sag hur snygg Elin kling var i sin vast! Far bli att leta lite vintage pa sondag nar vi ska in till city :) Tyvarr ar ju pals sa dyrt sa jag tror anda inte jag har rad nu innan Hawaii..... MASTE forsoka spara vart anda ore, sjukt svart dock!

Ikvall blir det sex and the city - the movie med min favorit! Osregnar ute idag :( Men det blir pa med myskladerna och krypa ner under tacket med lite godis! Jag och Anna pratade harom dagen hur mysigt det var nar man var liten och alltid hade fredagsmys och lordagsgodis - Helgerna var ju underbara! Alskar er Mammi & Pappi - Ni ar allra bast ♥





Ge mig en vast fan!!! Jag hoppades pa att jag skulle kunna ga ut och ga nu nar Jessica har dans men det verkar som om det aldrig ska sluta regna... USCH OCH FY PARAPLY! 

Kommentarer
Postat av: Annie

jag vill ocksa ha en palsvast..NUUU=)! Men huuuur ska man kunna trycka i annu en grej i resvaskan liksom..plus att vi inte kommer hinna anvanda den! men guuu sa snyggt den sitter pa Elin & Rachael...love it! tack for en dunder mysig myskvall hjartat! "men stick inte upp" for da javlar mohahah!love you

2008-09-27 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0