Angel.

Nu är jag tillbaks till livet i Kungsbacka. Känns underbart att vara tillbaks till alla nära & kära samtidigt som jag självklart saknar mitt liv i NY. Än så länge har det varit fullt upp med att umgås med alla så jag har ännu inte kommit in i vardagen. Det bästa som hände var att en av mina bästa vänner Emelie kom hem från Oslo! Har inte sett henne på 1 år och 7 månader så den känslan av lycka kan inte beskrivas med ord!

I helgen åker jag med henne till Oslo för att se hur hon och hennes pojkvän Viktor har det, det ska bli så himla roligt!


Bästaste Emelie & Jag innan utgång i Kungsbacka.
Vi bådade hade paljett inspireat på oss!


Nu ska jag träffa min Pauan en liten sväng :) Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag älskar dig honey

2009-02-23 @ 22:12:25
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: annie

åhhh va fina ni e älskling! kan bara tänka mig huuur himlans underbart det måste ha varit att få krama om varandra efter så lång tid=)! Nu vill jag träffa emelie, hon e den ända jag inte träffat nu va!? gumman din fina fina fina vintage top, GASH I love it Nacki hehe=)! and I miss you and love you..pussss o kärlek

2009-02-25 @ 00:17:00
Postat av: Emelie

Å jag vill träffa annie=)=)=)

2009-02-25 @ 23:03:58
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0