090102.

Nu kl. 22.45 har jag vaknat till fran koman efter nyar! Varfor hander det alltid mig? Spela trummor kl.04.30 pa natten och dricka sista Jack Daniels kl 5 innan taxin kommer for att kora mig & Anna knappt 1km?! Pasta kl. 5.30 innan vi dog i sangen! Kanske forstar varfor jag har varit i min egna varld sen dess! Sjukt vart det dock :) Riktigt lyckad nyar om man jamfor med hur denna overskattade afton brukar sluta!

Ikvall har jag latsas vara sjuk sa jag kan skippa morfarn's 70ars surprise fest i morgon! Jag sa att jag hade valdigt ont i halsen, haha.. Kanner mig som jag gorde nar jag gick i 8:an och vaknade upp pa mandags morgonen efter en tuff helg & ljog for mamma om att min mage aldrig hade varkt sa mycket som den just da gjorde!


Redo for att avsluta det basta aret nagonsin......


TACK for hela 2008 med dig alskling! Nu har vi nya aventyr framfor oss!


Two swedish girls med Govinda & Dan, varldens basta!!


Forhoppningsvis kunde jag ta mig ur festen i morgon sa det blir en dag framfor tv:n istallet! Sondag = CITY! Kanske hittar Jay pa nagot gatuhorn alldeles ensam...... Det hade varit bast!
Anna jag sager bara 1:A :)


Kommentarer
Postat av: Annie

det enda jag sager e BASTA EVER!!!!!!!!!!!!!

2009-01-03 @ 04:54:54
Postat av: fia

åh vilka fin bilder på er, riktiga snyggingar ju!



/ puss fia

2009-01-03 @ 14:25:29
Postat av: hanna banan

Va fina ni är! nästa får det bli nyår tsm tkr jag :)<33 loveyou

2009-01-03 @ 21:02:18
Postat av: Emelie

Det önskade vi med älskling!

Va fin du är hjärtat, det ser ut som ni hade en underbar kväll iaf=)

Snar ses vi, kan knappt fatta att det är sant!

Vi måste prata snart ju!!!!!

Jag älskar dig<3

2009-01-04 @ 11:18:56
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0