Downtown hipsters?!

Varldens basta dag i downtown NYC med min alskling! Vi korde samma runda som vanligt :) Nar vi kom till vintage market traffade vi tva man som visade oss guld vintage affarerna bara tva block fran dar vi alltid hanger... Basta ever! Jag hittade en gucci scarf & Anna kopte snyggaste paljett toppen. Kul att vi hittar den allra basta 1 manad innan vi ska aka hem!

Efter det at vi middag i SOHO och bara strosade pa gatorna, forsokte ragga lite men tyvarr inget napp. Alla snygga killar gar med sin pojkvan sa det ar ganska kort da antar jag, haha! Ingen Jay by the way... Jag spanade allt!



Dagens outfit:
T-shirt - Express
Linne - American vintage
Lack tights - H&M
Pals - Vintage
Vaska - Vintage


Basta slapp t-shirtarna fran forever21.


"Koft-klanning" - forever21


Gucci scarf - vintage

Hoppas att ni har haft en mysig helg! Tillbaks till den vanliga rutinen i morgon.... LOVE!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ahhh gumman vilken underbar dag vi hade, saaa sorgligt att vi ska lamna detta...vill vill vill INTE gora det juhhh=(!!! Alltsa dina kop vilka himla underbara kap, vintage e baaaasta! Love you

2009-01-05 @ 13:25:23
Postat av: mammie

Gumsi Gumsan, längtar tills Du dyker upp här i KBA igen, ska bli så härligt...Ser framemot att få låna lite från Din garderob emellanåt. Känns som att jag själv just nu har slängt alla mina gamla kläder inför flytten...ganska glest i garderoben, men men det kommer nytt...Räcker väl att du och jag är ute på en shoppingrunda och vips har garderoben fyllts på igen, strange!! Puss och kram till Dig från mig.

2009-01-06 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0