Snart....

Mycket tankar som flyger runt i mitt lilla huvud for tillfallet! Min familj har fatt en ny au pair - Melinda. En helt underbar tjej fran falkenberg! Det kanns jatte bra att se henne ta over allting samtidigt som det ar sorligt.

SNART drar vi till Miami! Anna & jag kommer ha dom basta 2 veckorna i hela mitt liv, jag vet det! Nu ar Anna i Vermont & jag saknar ihjal mig efter henne.... Snalla kom tillbaks!

Mina alsklingar dar hemma, jag forstar inte att jag snart ska fa krama om er! Jag langtar verkligen efter att fa traffa er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag längtar efter å får krama dig mitt hjärt å nu är de inte långt kvar... <3

2009-01-17 @ 13:55:02
Postat av: Anonym

NU DRAAAR VI hihih=), kommer bli BASTA EVER!

2009-01-21 @ 17:36:07
Postat av: hannis

saknar dig jättemkt! det är bäst att jag inte sminkar mig när vi ska hämta dig för jag kommer bara börja gråta direkt endå! jag gråter nästan nu för jag saknar dig så mycket <33!!

2009-01-22 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0