New York.


Uptown.


Downtown.


Empire state building.


Central park.


Times square.


Times square.


Skyscrape uptown.


NYC midtown by boat.


Statue of liberty.


NYC by boat at night time.


Brooklyn bridge.


Brooklyn bridge.


Brooklyn bridge.


Flatiron building.


West village.


Bleecker street.


Lucky number 77.


West village.

Idag är min längtan efter New York helt obeskrivlig! Det enda jag önskar är att jag gick med min Anna genom stan och gjorde allt som vi älskar........... Ta oss till NY♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING jag tänker på dig och mig och VÅRT älskade Nwe York varje dag vill jag lova. Jag längtar tbax något oerhört...kan inte ens beskriva med ord huuuur mkt jag vill tbax! men i framtiden e detdu och jag som har en lägenhet på Bleecker street...jag lovar att det kommer bli så!!! love you soooo much soulmate

2009-03-27 @ 15:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0